امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

امیرمحمد

معاینه دندانپزشکی

1391/6/12 11:32
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام - دیروز طبق صحبتی که با بابا حمید داشتم در راه بعد از پارک ماشین در پارکینگ به امیر گفتیم که میخواهیم بریم دندانپزشکی انهم فقط برای کنترل خمیر دندان ئ مسواک دکتر هیچ کاری نمی خواهد انجام بدهد.

خلاصه بعد از رفتن یک نیم ساعت تا ٤٠دقیقه معطلی دکتر معاینه کرد و خدا رو شکر چیزی نبود و قرار شد مجددا برای عید معاینه دوباره بشود.

بعد از انهم رفتیم کمی برای خرید، امیر روبه بابا می گفت: بابا خان اگر هر جا که برای خرید پیاده میشی منو با خودت نبری من هم دیگه باهات بیرون نمی ایم . (یک تهدیدبزرگماچ)

ضمنا با یک دکتر داروساز هم بابت نخوردن غذا و ویتامین های مکمل صحبت کردیم ابتدا دکتر بعلت نخوردن گوشت و موادپروتئینی داروهای بدنسازی را پیشنهاد دادکه به اندازه کم استفاده کنید که قبول نکردیم بعد پاستیل مولتی ویتامین بهمراه ویتامین سی را که آخرین بسته های موجود در داروخاانه بود خریدیم میگفت دیگه وارد نمی شود- همینطور قرصهای جویدنی wellkid را یک بستخ خریدیم.

در حال حاضر نگرانی عمده من غذا نخوردن امیر است وقتی به دکترها می گوییم امیر غیر از سیب زمنی سرخ کرده (به میزان کم یک سیب متوسط) +دوغ +بیسکویت و نان چیزی نمی خورد اول باور نمی کنند .

اما واقعا نگرانم هر چی نذر و دعا هم بلد بودم انجام دادم اما نشد. فقط یک معجزه میخواد که این بچه لب به غذا بزند. اللهم صل علی محمد واله محمد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد