امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

امیرمحمد

هفته جهانی کودک

1391/7/17 13:43
نویسنده : مامان
175 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بمناسبت این هفته دیروز که امیر خانه مامانی بود باتفاق عمه جونها رفت و یک تمساح بزرگ خرید (بعد عکسش قرار میدهم). خیلی خوشحال بود همینکه رفتم انجا ، خیلی ذوق زده و خوشحال بود-

من گفتم خیلی قشنگ است - از ان به بعد همینطور توخانه تکرار میکرد مامان از این خیلی خوشت میاد تمساح منو خیلی دوست داری شاید تا شب ١٠-١٢ بار این سوال را از من پرسید بعد هم آورد گذاشت تواشپزخانه کنار من که نزدیک من باشد.

امروز حالش بهتر بود رفت مهد چون جشن هم داشتند . راستی یک خبر دیگه تخت و سایر وسایل اتاق امیر امروز میرسد . حالا انشاله عکسهای ان را هم بعد قرار میدهم.

خدا حافظ و نگهدار همه بچه ها باشد.اللهم صلی علی محمد واله محمدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد