امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

امیرمحمد

شیرین ترین خاطره از روز پدر برای باباحمید(پدرم راه تمام زندگیست ، پدرم دلخوشی همیشگیست)

1392/3/4 11:39
نویسنده : مامان
140 بازدید
اشتراک گذاری

پنجشنبه عصر بابا بیرون از منزل بود و قرار براین بود که شب به منزل مامانی برای تبریک روز پدر و تبریک به بابایی برویم.

انشاله همه پدرهای دنیا در سلامت و شادی در کنار فرزندان باشند.همیچنین بابا حمید پسرم ، روزتان مبارک

یکباره گل پسر بابا پیشنهاد مامان بیا برای بابا تا برگردد جشن بگیریم . اتاق را با شرشره های تولدم تزئین کنیم و بادکنک بزنیم که خلاصه هرطوری بود راضیش کردم که اینکار به تنهایی از عهده من خارج است بنابراین رضایت داد که یک شرشره ویک بادکنک برای بابا به دیوار چسباندیم و مثلا تزئین کردیم.

بعد هم سفارش یک کیک برای بابا حمید که بیا کیک درست کنیم خلاصه انروز من و گل پسر برای باباحمیدیک جشن کوچولوی سه نفره گرفتیم و اما جمله بسیار شیرینی که گفت این بود « مامان ، بعضیها برای باباشون موبایل و وسایل نجاری و تعمیرات برق  می خرند اما ما برای بابا جشن گرفتیم ، فکر می کنم بابا از این جشن بیشتر خوشش بیاید» و واقعا هم همینطور بود بابا حمید خیلی از این ابتکار پسرش خوشحال شد.  

پدر ای وجودم از تو / قدرت و توان گرفته
ای که از دم نفسهات / هستی من جان گرفته
روزت مبارک

 

به امید شادی و سلامتی همه خانواده ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد