امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

امیرمحمد

سفر امیر محمد خان به مشهد

1391/7/11 11:11
نویسنده : مامان
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  -  باباخان و بابایی و دو تا از عمه جونها روز چهارشنبه با ماشین بابا حمید رفتند- من و امیرمحمد و مامانی و عمه شادی با هواپیما - دوبار برمی گردم تکمیل کنم- حرم بسیار شلوغ بود بسیار - بعضی از قسمتها مجبور شدم امیر را بغل کنم - مشهد در این دو سه روزه بسیار شلوغ بود-

شعر امیر درخیابان : سوشرت تنش کرده بودم چون غروب ها سرد بود - موقع گذر از خیابان کلاهش افتاد و اقا شعر سروده که باعث خنده همه شد.

 باز کلاهم افتاد دلم به تاب تاب افتاد

اقا وروجک کلی هم اسباب بازی خرید .- برای پسرم هم کمی لباس خریدیم.

انشاله قسمت همه زیارت امام رضا پسر ما را هم دعاکنید تا سالم باشیم و بتوانیم همه ساله به زیارت بریم. التماس دعا

اللهم صلی علی محمد و اله محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد