امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

امیرمحمد

سرماخوردگی گل پسر

1392/6/18 10:19
نویسنده : مامان
178 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم از دیروز صبح سرماخورده همراه با ابریزش و همین حسابی کلافه اش کرده- پسر گلم با با مصرف یکماه دارو خلاصه حالش از تیر ماه خوب شده بود و من و باباخان کلی ذوق کرده بودیم که پسرمان خوب شده  حالا دوباره سرماخورده - وخوردن دارو آغاز شد. الهی که هیچ بچه ای مریض نشود و گل پسر من هم زودتر خوب شود

دیروز با گل پسر  کاراته بازی کردیم اما یک ضربه هایی میزند بچه ام واقعا فکر می کند من یکی از دشمنان هستم . دیروز رفت روی صندلی نشست و پادشاه شده بود می گفت وقتی دست می زنم تو بیا بهم بیسکوست یا چای بده.

ضمنا وقتی باباخان بهش میگه یک کاری انجام بده در پاسخ میگوید چشم رئیس.

 بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بهار مامانه برسام
19 شهریور 92 22:47
سلام مامانی مهربون
خدا گل پسرتون رو حفظ کنه
انشاالله سرماخوردگیش هم زود خوب بشه
خانمی بدن گل پسرتون رو به هر دارویی عادت ندید که با مصرف داروهای مختلف بدن کودکمون ضعیف میشه و مقاومت طبیعیش پایین میاد
در سرماخوردگی که عفونی و چرکی نباشه بهترین و تنها دارو شربت سرما خوردگی کودکانه فقط همین........
در ضمن گلم در پیج پرسش و پاسخ در مورد شربت روغن ماهی مطالبی رو که از صحت اونها مطمئن بودم براتون نوشتم
با آرزوی سلامتی برای ناز گلتون و خودتون و خانواده ی محترمتون
شبتون خوش


متشکرم از راهنمایی تان
مامان سيد محمد سپهر
23 شهریور 92 15:20
سلام عزيزم....ببوسين روي گل پسري را زيارتتون هم قبول باشه...مراقب سرما خورديگي عزيزدل باشين....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد