امیرمحمدامیرمحمد، تا این لحظه: 16 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

امیرمحمد

هفته ای که گذشت

1392/4/23 10:45
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

سلام با عرض معذرت چندروزی است که در دسترسی به اینترنت دچار مشکل شدم - ماه رمضان بر همه روزه داران مبارک.

یک مطلبی در یکی از وبلاگهای دوستان نی نی وبلاگ دیده بودم که  فرزند نازش نوشته بود و من هم با اجازشون اینجا ذکر می کنم

خداوندا ، عزیزم را تو یاری کن

پناهش باش و درحقش توکاری کن

الهی ، هرچه میخواهد نصیبش کن

خدایا ، برلبانش لبخند جاری کن

چهارشنبه و پنجشنبه من و امیر خانه مامانی ماندیم چون مامانی بهمراه بابا حمید برای جراحی چشم به تهران رفته بودند -

اتفاق خاصی در هفته گذشته نداشتیم - هفته ای سه روز که گل پسر به کلاس زبان میرود تا امروز خواندن و نوشتن  اعداد 1-8 را یادگرفته و همینطور رنگها و تعدادی از لغات را - یک excelent بهمراه یک ستاره هم پایان هر مشق اعداد از teacherمیگیرد. خوشبختانه خودش که راضی است و خوشحال . انجا دوستانی هم پیدا کرده به اسمهای امین و رضا-

دیروز هم گل پسر را به سالن بازی گلدونه ها بردم و کمی هم آنجا بازی کرد.

فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به امیرمحمد می باشد